Dopiero gdy zobaczysz wyścig wodnej Formuły 1, uświadomisz sobie, jak ekstremalne to pojazdy. Nowi kibice tego spektakularnego sportu wprost nie mogą uwierzyć w to, co widzą na torze. Bolidy F1 H2O to kompozytowe, lekkie
katamarany, wyposażone w olbrzymią moc i precyzyjny układ sterowania. Efektem jest sprzeciwianie się prawom fizyki podczas zwrotów, w których kierowcy doświadczają ogromnych przeciążeń. Bolid F1 H2O przy pełnej prędkości nie ma kontaktu z wodą. Uniesiona łódź bez praw oporu i tarcia mknie prosto, aby nagle wykonać zwrot, nie wytracając prędkości.

Silniki napędzające bolidy F1 H2O to dwusuwowe jednostki o pojemności 2.5 litra. 6 cylindrów w układzie V rozkręca się do 11 000 obrotów na minutę rozwijające moc 450 KM. Bolid motorowodnej formuły 1 przyspiesza od 0 do 100 km/h w 2.5 sekundy i rozwija prędkość maksymalną do 250 km/h.

Dopiero gdy zobaczysz wyścig wodnej Formuły 1, uświadomisz sobie, jak ekstremalne to pojazdy. Nowi kibice tego spektakularnego sportu wprost nie mogą uwierzyć w to, co widzą na torze. Bolidy F1 H2O to kompozytowe, lekkie
katamarany, wyposażone w olbrzymią moc i precyzyjny układ sterowania. Efektem jest sprzeciwianie się prawom fizyki podczas zwrotów, w których kierowcy doświadczają ogromnych przeciążeń. Bolid F1 H2O przy pełnej prędkości nie ma kontaktu z wodą. Uniesiona łódź bez praw oporu i tarcia mknie prosto, aby nagle wykonać zwrot, nie wytracając prędkości.

Silniki napędzające bolidy F1 H2O to dwusuwowe jednostki o pojemności 2.5 litra. 6 cylindrów w układzie V rozkręca się do 11 000 obrotów na minutę rozwijające moc 450 KM. Bolid motorowodnej formuły 1 przyspiesza od 0 do 100 km/h w 2.5 sekundy i rozwija prędkość maksymalną do 250 km/h.